relation: http://eprints.zu.edu.ua/13924/ title: Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.) creator: Куліш, Т. І. subject: L Освіта (Загальне) description: У статті розглянуто питання становлення та розвитку образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі УРСР у 40-80-х рр. ХХ ст. З’ясовано коло завдань образотворчого мистецтва в школі у світлі оволодіння учнями певними знаннями і уміннями та виховання всебічно розвиненої особистості. Розкрито особливості диференціації навчального процесу на уроках малювання у зазначений історичний період. Встановлено, що диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва проявлялася як у змісті навчального матеріалу (вивчення питань історії і теорії образотворчого та інших видів мистецтв; залучення учнів до роботи в різних художніх техніках; забезпечення інтеграції художньо-творчої діяльності у зміст навчальних предметів та ін.), так і в організаційних формах викладання образотворчого мистецтва в школі (поєднання уроків образотворчого мистецтва з різними формами позакласної роботи (проведення мистецтвознавчих виставок, екскурсій, вільних творчих занять, конкурсів тощо). publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/13924/1/79-84.pdf identifier: Куліш, Т. І. (2014) Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 79-84. ISSN 2076-6173 language: ukraine