%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Куліш, Т. І. %D 2014 %F zu2:13924 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K становлення та розвиток образотворчого мистецтва в школі, образотворче мистецтво, індивідуальний підхід, диференціація на уроках малювання %N 76 %P 79-84 %T Диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.) %U http://eprints.zu.edu.ua/13924/ %X У статті розглянуто питання становлення та розвитку образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі УРСР у 40-80-х рр. ХХ ст. З’ясовано коло завдань образотворчого мистецтва в школі у світлі оволодіння учнями певними знаннями і уміннями та виховання всебічно розвиненої особистості. Розкрито особливості диференціації навчального процесу на уроках малювання у зазначений історичний період. Встановлено, що диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва проявлялася як у змісті навчального матеріалу (вивчення питань історії і теорії образотворчого та інших видів мистецтв; залучення учнів до роботи в різних художніх техніках; забезпечення інтеграції художньо-творчої діяльності у зміст навчальних предметів та ін.), так і в організаційних формах викладання образотворчого мистецтва в школі (поєднання уроків образотворчого мистецтва з різними формами позакласної роботи (проведення мистецтвознавчих виставок, екскурсій, вільних творчих занять, конкурсів тощо).