%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Мирончук, Н. М. %D 2014 %F zu2:13927 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K діяльнісний підхід, професійна підготовка, виховна компетентність, учитель-вихователь %N 76 %P 85-88 %T Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя %U http://eprints.zu.edu.ua/13927/ %X У статті розкрито сутність діяльнісного підходу в процесі педагогічної підготовки студентів до професійної діяльності. Усупереч знаннєвоорієнтованому, діяльнісний підхід передбачає не лише засвоєння знань, а насамперед, оволодіння процесом, способами, прийомами, засобами професійної діяльності. Визначено знання та вміння виховної компетентності вчителя загальноосвітнього навчального закладу, принципи відбору змісту вищої освіти, форми та методи підготовки студентів з метою оволодіння ними професійними моделями виховної діяльності.