%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Супрун, М. В. %D 2014 %F zu2:13933 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K мотивація, магістратура, метод, підсилення, інтерес, мотив %N 76 %P 100-103 %T Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств %U http://eprints.zu.edu.ua/13933/ %X У статті розглянуто особливості мотивації студентів магістратури до викладацької діяльності. Запропоновано відповідні методи для підсилення мотивації студентів. Вивчено необхідні умови формування у студентів стійкого пізнавального інтересу до педагогічної діяльності. Висловлено думку щодо покращення домінуючих мотивів серед студентів магістратури. Зазначено, що становлення професійно-педагогічного спрямування передбачає, насамперед, формування стійкого професійного інтересу до педагогічної діяльності, який тісно пов’язаний із проблемою професійного самовизначення. Подано шляхи розвитку професійних мотивів.