eprintid: 13933 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/39/33 datestamp: 2014-11-12 08:16:46 lastmod: 2015-08-15 10:10:52 status_changed: 2014-11-12 08:16:46 type: article metadata_visibility: show title: Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств language: ukraine abstract: У статті розглянуто особливості мотивації студентів магістратури до викладацької діяльності. Запропоновано відповідні методи для підсилення мотивації студентів. Вивчено необхідні умови формування у студентів стійкого пізнавального інтересу до педагогічної діяльності. Висловлено думку щодо покращення домінуючих мотивів серед студентів магістратури. Зазначено, що становлення професійно-педагогічного спрямування передбачає, насамперед, формування стійкого професійного інтересу до педагогічної діяльності, який тісно пов’язаний із проблемою професійного самовизначення. Подано шляхи розвитку професійних мотивів. keywords: мотивація, магістратура, метод, підсилення, інтерес, мотив creators_name: Супрун, М. В. creators_id: smv_105@mail.ru. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 76 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 100-103 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Щукина Г. И. Проблема познавательного интереса в педагогике / Г. И. Щукина. – М. : Педагогика, 1971. – 352 с. 2. Зубкова І. Ю. Динаміка Я-образу вчителя-професіонала : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 ''Педагогічна та вікова психологія'' / І. Ю. Зубкова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. – Київ, 2001. – 20 с. 3. Зубкова І. Ю. Психологічні особливості Я-образу вчителя-професіонала за структурними компонентами цілісної моделі / І. Ю. Зубкова // Практична психологія та соціальна робота. – 2003. – № 5. – С. 4–11. 4. Гузій Н. В. Педагогічний професіоналізм : історико-методологічні та теоретичні аспекти : [монографія] / Н. В. Гузій. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. – 243 с. 5. Батракова С. Н. Профессиональные ценности в структуре деятельности преподавателя высшей школы / С. Н. Батракова, В. Э. Тамарин // Психолого-педагогические проблемы подготовки специалиста. – Ярославль, 1983. – С. 3–17. 6. Гальперин П. Я. Введение в психологию / П. Я. Гальперин. – М. : Изд-во Моск. ун-та, 1976. – 150 с. 7. Гомоза Т. Преподаватель : проблемы самоидентификации / Т. Гомоза // Высшее образование в России. – 2005. – № 1. – С. 131–133. 8. Дракина И. К. Профессиональное становление будущего учителя / И. К. Дракина // Народное образование. – 2005. – № 5. – С. 22–24. 9. Дьяченко М. И. Психология высшей школы : [учеб. пособие] / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбовыч. – [3-е изд., перераб., доп.]. – М. : [б. и.],1993. – 368 с. citation: Супрун, М. В. (2014) Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 100-103. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13933/1/100-103.pdf