%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Шехавцова, С. О. %D 2014 %F zu2:13935 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K суб’єктність студента, професійно-педагогічна діяльність, самоосвіта, саморозвиток, саморефлексія %N 76 %P 104-108 %T Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності в університеті %U http://eprints.zu.edu.ua/13935/ %X У статті представлено проблему формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. З’ясовано, що в педагогічній науці немає однозначної відповіді на питання про критерії та показники суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. В статті теоретично обґрунтовано такі характеристики суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності, які підлягають спостереженню, виміру та аналізу отриманих результатів. У ході дослідження нами було виокремлено такі критерії: потребнісно-мотиваційний критерій сфери особистості студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до самовиховання та саморозвитку та рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття студентом суб’єктності до саморефлексії.