eprintid: 13935 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/39/35 datestamp: 2014-11-12 08:20:00 lastmod: 2015-08-15 10:11:03 status_changed: 2014-11-12 08:20:00 type: article metadata_visibility: show title: Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності в університеті language: ukraine abstract: У статті представлено проблему формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. З’ясовано, що в педагогічній науці немає однозначної відповіді на питання про критерії та показники суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. В статті теоретично обґрунтовано такі характеристики суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності, які підлягають спостереженню, виміру та аналізу отриманих результатів. У ході дослідження нами було виокремлено такі критерії: потребнісно-мотиваційний критерій сфери особистості студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до самовиховання та саморозвитку та рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття студентом суб’єктності до саморефлексії. keywords: суб’єктність студента, професійно-педагогічна діяльність, самоосвіта, саморозвиток, саморефлексія creators_name: Шехавцова, С. О. creators_id: shekhavtsova1@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 76 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 104-108 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Гущина Т. И. Становление профессиональной субъектности будущих юристов на этапе ранней профессионализации / Т. И. Гущина, И. Г. Андреева // Психология в вузе. – 2010. – № 1. – С. 27–40. 2. Пак Л. Г. Смысловые ориентиры субъектно-развивающей социализации студента вуза / Л. Г. Пак // Педагогический журнал Башкортостана. – 2010. – № 5 (30). – С. 58–63. 3. Полухина О. П. Структурно-содержательная характеристика компонентов субъектной позиции личности студента на примере психолога / О. П. Полухина // Вестник Тамбовского университета. Гуманитарные науки. Педагогика и психология. – 2010. – Выпуск 5 (85). – С. 250–254. 4. Шмелева Е. А. Акмеология в профессиональной подготовке учителя к педагогическим инновациям / Е. А. Шмелева // Высшее образование сегодня. – 2010. – № 6. – С. 37–39. 5. Методологічні засади педагогічного дослідження : [монографія] / [авт. кол. : Є. М. Хриков, О. В. Адаменко, В. С. Курило та ін. ; за заг. ред. В. С. Курила, Є. М. Хрикова]. – Луганськ : Вид-во ДЗ ''ЛНУ імені Тараса Шевченка'', 2013. – 248 с. citation: Шехавцова, С. О. (2014) Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності в університеті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 104-108. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13935/1/104-108.pdf