%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Олендер, К. П. %D 2014 %F zu2:13939 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K пізнавальна активність, підручники з іноземних мов, гімназії Галичини %N 76 %P 113-117 %T Розвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століття %U http://eprints.zu.edu.ua/13939/ %X У статті проаналізовано підручники з іноземних мов для учнів гімназій Галичини у 20-30-х роках ХХ століття за такими критеріями: науковість змісту, структура, доступність, реалізація комунікативного компонента в підручнику, наочно-ілюстративний матеріал, засоби полегшення роботи з навчальною книгою, запропоновані методики навчання. Доведено, що ці підручники сприяли розвитку пізнавальної активності завдяки використанню пісень, віршів, загадок, прислів’їв, головоломок, легенд, анекдотів, драматизації.