eprintid: 13939 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/39/39 datestamp: 2014-11-12 08:29:43 lastmod: 2015-08-15 10:11:28 status_changed: 2014-11-12 08:29:43 type: article metadata_visibility: show title: Розвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століття language: ukraine abstract: У статті проаналізовано підручники з іноземних мов для учнів гімназій Галичини у 20-30-х роках ХХ століття за такими критеріями: науковість змісту, структура, доступність, реалізація комунікативного компонента в підручнику, наочно-ілюстративний матеріал, засоби полегшення роботи з навчальною книгою, запропоновані методики навчання. Доведено, що ці підручники сприяли розвитку пізнавальної активності завдяки використанню пісень, віршів, загадок, прислів’їв, головоломок, легенд, анекдотів, драматизації. keywords: пізнавальна активність, підручники з іноземних мов, гімназії Галичини creators_name: Олендер, К. П. creators_id: katia_1@i.ua ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 76 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 113-117 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Grzebieniowski Tadeusz. A Second English Book : [podrecznik jezyka angielskiego dla II Klasygimnazjalnej. Ksiaznica – atlas] / Tadeusz Grzebieniowski. – Lwow – Warszawa. – 1935.– 176 s. 2. Szarota Jean. Druga ksiazka do nauki jezyka francuskiego : [Dla szkol powszechnych I szednich] / . Jean Szarota. – [Wydanie drugie]. – Ksiaznica – Atlas. – Lwow – Warszawa. – 1925. – 125 s. 3. Cieslinska O. Aux quatre coins de la France : [podrecznik do nauki jezyka francuskiego dla III-ciej klasy gimnazjalnej] / O. Cieslinska, H. Nieniwska. – Lwow : Nakladem Panstwowego Wydawnictwa Ksiazek Szkolych, 1936. – 180 s. 4. Фучила О. М. Використання пісень в процесі вивчення англійської мови [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. vlp.com.ua/files/13_36.pdf . 5. Десяцька Н. В. Віршовано-пісенні матеріали як засіб підвищення ефективності навчання учнів середньої загальноосвітньої школи [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http:// doklad_11_2_22.pdf . 6. Szarota Jean. Premier Livre de Francais V’usage de L’enseignement primaire et secondaire / Jean Szarota. – Leopol- Varsovie : Siaznica polska t-ua nauczycieli szkol wyzszych. –1922. – 134 s. 7. Мілько Н. Є. Діалог в освіті як педагогічна проблема [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http:// lib.mdpu.org.ua/nvsp/.../08_01mnedop.pdf . 8. Kielski Boleslaw. Lecons de Francais a l’usage de la 4e des ecoles secondaires et de la 7e des ecoles primaries / Boleslaw Kielski. – Lwow. – 1927. – 236 s. citation: Олендер, К. П. (2014) Розвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 113-117. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/13939/1/113-117.pdf