eprintid: 1394 rev_number: 34 eprint_status: archive userid: 60 dir: disk0/00/00/13/94 datestamp: 2008-12-08 12:44:26 lastmod: 2015-08-14 15:39:33 status_changed: 2008-12-08 12:44:26 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів language: ukraine abstract: У статті розглянуто особливості формування методологічних засад педагогічної науки в контексті проблеми розвитку творчості, починаючи з радянських часів, до останніх розробок вітчизняних вчених. Представлено основні підходи до проблеми професійної підготовки педагога в контексті розвитку педагогічної творчості з методологічної точки зору. Визначено основні методологічні правила розвитку педагогічної творчості. creators_name: Сербин, І. В. ispublished: pub subjects: LB2300 full_text_status: public date: 2006 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 30 pagerange: 95-99 refereed: TRUE citation: Сербин, І. В. (2006) Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). с. 95-99. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1394/1/7777.pdf