%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Гузак, А. М. %D 2014 %F zu2:14050 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K політичний дискурс, президентська промова, політичний імідж, прецедентний феномен, прецедентний текст %N 76 %P 274-280 %T Комунікативна роль біблійних цитат та притч у формуванні позитивного іміджу сучасного політичного лідера %U http://eprints.zu.edu.ua/14050/ %X У статті розглянуто особливості вживання біблійних цитат та притч, які слугують для формування позитивного іміджу сучасного політичного лідера. Робота виконана на матеріалі 58 оригінальних політичних промов американських президентів за період від повоєнного часу і до сьогодення. У результаті проведеного аналізу робиться висновок, що Біблія як найбільш поширений прецедентний феномен у президентській ораторській промові посилює прагматичну ефективність виступу, і, як наслідок, сприяє створенню позитивного іміджу сучасного політичного лідера.