%0 Journal Article %A Башманівський, О. Л. %A Башманівська, І. М. %D 2014 %F zu2:14139 %I Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка %J Методичний пошук %K компетентнісний підхід, вивчення іноземної мови, критерії оцінювання %N 1 %P 131-137 %T Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови %U http://eprints.zu.edu.ua/14139/ %V 12 %X В статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу та визначено головну відмінність у системі оцінювання саме при компетентісному підході. Здійснено порівняння понять компетентностей та компетенції у педагогічному процесі. Подається інструментарій оцінювання знань учнів та зазначено основні інноваційні оцінні засоби в навчальному процесі.