eprintid: 14139
rev_number: 23
eprint_status: archive
userid: 1493
dir: disk0/00/01/41/39
datestamp: 2014-11-25 10:49:20
lastmod: 2016-03-07 01:02:41
status_changed: 2014-11-25 10:49:20
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: similar_title_15013
item_issues_type: similar_title
item_issues_description: Similar title to
Башманівська, І. М.
(2014)
Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови.
Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури..
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:07
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови
language: ukraine
abstract: В статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу та визначено головну відмінність у системі оцінювання саме при компетентісному підході. Здійснено порівняння понять компетентностей та компетенції у педагогічному процесі. Подається інструментарій оцінювання знань учнів та зазначено основні інноваційні оцінні засоби в навчальному процесі.
keywords: компетентнісний підхід, вивчення іноземної мови, критерії оцінювання
creators_name: Башманівський, О. Л.
creators_name: Башманівська, І. М.
ispublished: pub
subjects: PG
subjects: PG3801-3987
divisions: sch_ger
full_text_status: public
date: 2014
publication: Методичний пошук
volume: 12
number: 1
publisher: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка
pagerange: 131-137
refereed: TRUE
citation: Башманівський, О. Л., Башманівська, І. М. (2014) Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Методичний пошук, 12 (1). с. 131-137.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/14139/1/%D0%91%D0%B0%D1%88%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf