eprintid: 14139 rev_number: 23 eprint_status: archive userid: 1493 dir: disk0/00/01/41/39 datestamp: 2014-11-25 10:49:20 lastmod: 2016-03-07 01:02:41 status_changed: 2014-11-25 10:49:20 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: similar_title_15013 item_issues_type: similar_title item_issues_description: Similar title to Башманівська, І. М. (2014) Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури.. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:07 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови language: ukraine abstract: В статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу та визначено головну відмінність у системі оцінювання саме при компетентісному підході. Здійснено порівняння понять компетентностей та компетенції у педагогічному процесі. Подається інструментарій оцінювання знань учнів та зазначено основні інноваційні оцінні засоби в навчальному процесі. keywords: компетентнісний підхід, вивчення іноземної мови, критерії оцінювання creators_name: Башманівський, О. Л. creators_name: Башманівська, І. М. ispublished: pub subjects: PG subjects: PG3801-3987 divisions: sch_ger full_text_status: public date: 2014 publication: Методичний пошук volume: 12 number: 1 publisher: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка pagerange: 131-137 refereed: TRUE citation: Башманівський, О. Л., Башманівська, І. М. (2014) Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Методичний пошук, 12 (1). с. 131-137. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/14139/1/%D0%91%D0%B0%D1%88%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf