relation: http://eprints.zu.edu.ua/14209/ title: Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій creator: Пацалюк, К. О. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти стимулювання збуту на підприємстві, викладено сутність та основні завдання. Проаналізовано засоби стимулювання збуту. Розглянуто проблему стимулювання збуту за допомогою сукупності поглядів вчених економістів. Виділено основні суб’єкти стимулювання збуту. date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/14209/1/eui_2014_1_83.pdf identifier: Пацалюк, К. О. (2014) Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій. Економіка.Управління.Інновації. (1 (11)). с. 106-113. language: ukraine