%0 Journal Article %A Пацалюк, К. О. %D 2014 %F zu2:14209 %J Економіка.Управління.Інновації. %K стимулювання збуту, збут, збутова діяльність, продукт, маркетингові комунікації, засоби стимулювання збуту, завдання стимулювання збуту. %N 1 (11) %P 106-113 %T Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій %U http://eprints.zu.edu.ua/14209/ %X У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти стимулювання збуту на підприємстві, викладено сутність та основні завдання. Проаналізовано засоби стимулювання збуту. Розглянуто проблему стимулювання збуту за допомогою сукупності поглядів вчених економістів. Виділено основні суб’єкти стимулювання збуту.