<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій"^^ . "У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти стимулювання збуту на підприємстві, викладено сутність та основні завдання. Проаналізовано \r\n\r\nзасоби стимулювання збуту. Розглянуто проблему стимулювання збуту за допомогою сукупності поглядів вчених економістів. Виділено основні суб’єкти стимулювання збуту.\r\n"^^ . "2014" . . "1 (11)" . . "Економіка.Управління.Інновації."^^ . . . . . . . . "К. О."^^ . "Пацалюк"^^ . "К. О. Пацалюк"^^ . . . . . . "Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій (Text)"^^ . . . "eui_2014_1_83.pdf"^^ . . . "Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #14209 \n\nСуть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . "H Соціальні науки (Загальне)"@uk . .