eprintid: 14209 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/42/09 datestamp: 2014-12-02 07:39:07 lastmod: 2015-08-15 10:39:13 status_changed: 2014-12-02 07:39:07 type: article metadata_visibility: show title: Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій language: ukraine abstract: У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти стимулювання збуту на підприємстві, викладено сутність та основні завдання. Проаналізовано засоби стимулювання збуту. Розглянуто проблему стимулювання збуту за допомогою сукупності поглядів вчених економістів. Виділено основні суб’єкти стимулювання збуту. keywords: стимулювання збуту, збут, збутова діяльність, продукт, маркетингові комунікації, засоби стимулювання збуту, завдання стимулювання збуту. creators_name: Пацалюк, К. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2014 date_type: completed publication: Економіка.Управління.Інновації. number: 1 (11) pagerange: 106-113 refereed: TRUE citation: Пацалюк, К. О. (2014) Суть, цілі та завдання стимулювання збуту як елементу маркетингових комунікацій. Економіка.Управління.Інновації. (1 (11)). с. 106-113. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/14209/1/eui_2014_1_83.pdf