eprintid: 14354 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4678 dir: disk0/00/01/43/54 datestamp: 2014-12-07 13:57:22 lastmod: 2014-12-07 13:57:22 status_changed: 2014-12-07 13:57:22 type: article metadata_visibility: show title: Бренд як фактор іміджової політики language: ukraine creators_name: Данильчук, Л. О. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2006 publication: Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 79-81 refereed: TRUE citation: Данильчук, Л. О. (2006) Бренд як фактор іміджової політики. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. с. 79-81. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/14354/1/%D0%94%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9B%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%B0.docx