%0 Journal Article %A Карпюк, О. А. %D 2014 %F zu2:14426 %J Наукові праці Національного університету харчових технологій %K освітній менеджмент, якість освітніх послуг, моделі оцінки якості освіти, GAP аналіз, модель виправданих очікувань, модель зменшення пізнавального дисонансу, трьох факторна модель якості послуг. %N 2 %P 146-152 %T Проблеми оцінки якості освітніх послуг у системі освітнього менеджменту %U http://eprints.zu.edu.ua/14426/ %V 20 %X У статті досліджено основні проблеми оцінки якості освітніх послуг з позиції задоволення інтересів споживачів; визначено характерні особливості сучасних моделей оцінки якості освіти. На основі проведених досліджень, запропоновано основні напрями оптимізації застосування розглянутих методик.