%0 Journal Article %A Карпюк, О. А. %D 2013 %F zu2:14429 %I КИЇВ "НУХТ" %J Журнал «Наукові праці НУХТ» %K маркетинг інтелектуального капіталу, маркетинг знань і освіти, комплекс маркетингу, маркетинг організаційного капіталу, маркетинг споживацького капіталу, методи оцінки інтелектуального капіталу. %N 53 %P 186-193 %T Маркетинг інтелектуального капіталу %U http://eprints.zu.edu.ua/14429/ %X У статті зроблено спробу аналізу понятійного апарату термінів «маркетинг знань», «маркетинг інтелектуального капіталу» та їх складових елементів. Розглянуто методи оцінки інтелектуального капіталу компанії, сформовано комплекс маркетингу для сфери освіти як з позиції продавця, так і споживача.