eprintid: 14522 rev_number: 23 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/01/45/22 datestamp: 2014-12-11 09:36:48 lastmod: 2016-03-07 01:02:45 status_changed: 2014-12-11 09:36:48 type: article metadata_visibility: show contact_email: ohorona.pr@gmail.com item_issues_id: similar_title_9288 item_issues_type: similar_title item_issues_description: Similar title to Малинівська, Л. І. (2012) ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ СИСТЕМОЮ НАУКОВИХ ЗНАНЬ, ГУМАНІСТИЧНИХ ІДЕАЛІВ, ЦІННОСТЕЙ, ПЕРЕКОНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). pp. 97-99. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:13 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Оволодіння студентами системою наукових знань, гуманістичних ідеалів, цінностей, переконань і способів діяльності при надзвичайних ситуаціях language: ukraine abstract: У статті розкрито деякі особливості формування культури цивільного захисту та безпеки життєдіяльності студентів вищої школи за допомогою оволодіння ними системи наукових знань, гуманістичних ідеалів, цінностей, переконань і способів діяльності при надзвичайних ситуаціях. Розглянуто структурні компоненти (мотиваційний, когнітивний, технологічний, рефлексивний) та показники культури цивільного захисту студентів. Формування культури цивільного захисту і безпеки життєдіяльності є головним, системоутворюючим фактором становлення студента, майбутнього фахівця, повноцінного суб'єкта як особистості безпечного типу в суспільстві keywords: безпека життєдіяльності, культура цивільного захисту educational: освіта та виховання у сфері цивільного захисту та безпеки життєдіяльності мають забезпечити формування нового мислення, цілісного знання, практичного вміння, необхідного для прийняття обгрунтованих рішень на рівні людини, сім'ї, суспільства, держави. Культура цивільного захисту та безпеки життєдіяльності виступає структурним компонентом базової культури особистості і є невід'ємною складовою професійної культури, який не успадковується, а формується, усвідомлюється в процесі професійної підготовки майбутнього фахівця. Ефективність формування культури безпеки життєдіяльності студентів вузу можлива за interacttype: expositive learntype: narrativetext context: Для студентів, аспірантів, викладачів навчальних закладів creators_name: Малинівська, Л. І. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 66 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 97-99 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1.Береговой Г. Т. Психологические основи обучения человека готовности к действиям в екстремальних условиях / Г. Т. Береговой, Г. А. Пономаренко /// Вопросы философии. - 1983. -№ 1. - С. 45-49. 2.Генералов А. В. Формирование готовности к действиям в чрезвычайных ситуациях важная задача учителя ОБЖ / А. В. Генералов // Безопасность жизнедеятельности : школа, вуз, общество : материалы II Всерос. науч.-практ. конф. - Тула : Изд-во ТГПУ им. Л. Н. Толстого, 2001. - С. 74-77. 3.Зоріна М. О. До проблеми визначення актуальності й особливостей формування культури цивільного захисту і безпеки життєдіяльності / М. О. Зоріна//Вісник Луганського національного університету. -2011. -№ 4 (215).-С. 198-202. 4.Мельник В. І. Безпека особи як категорія політичної науки та суспільно-політичне явище / В. І. Мельник // Політична наука в Україні : стан і перспективи : матеріали Всеукраїнської наукової конференції. - Львів : ЦПД, 2008.-С. 69-73. 5.Мошкин В. Н. Методи, закономерности и принципи воспитания культури ЛИЧНОЙ безопасности / В. Н. Мошкин // Основи безопасности жизнедеятельности. -2001.-№ 2. -С. 14-20. 6.Levin John S. Mission and structures : Bringing clarity to perceptions about globalization and higher education in Canada / S. John Levin // Higher education. - 1999. - June. - №. 37. - P. 83-90. citation: Малинівська, Л. І. (2012) Оволодіння студентами системою наукових знань, гуманістичних ідеалів, цінностей, переконань і способів діяльності при надзвичайних ситуаціях. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 97-99. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/14522/1/%D0%9E%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%B8_%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%8E.pdf