eprintid: 14561 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/01/45/61 datestamp: 2014-12-15 09:46:50 lastmod: 2014-12-15 09:46:50 status_changed: 2014-12-15 09:46:50 type: article metadata_visibility: show contact_email: ohorona.pr@gmail.com title: Система підготовки вчителів "Основ безпеки життєдіяльності" та "Основ здоров'я" до організації безпечної позаурочної діяльності підлітків language: ukraine abstract: У статті розглянуті основні підходи до визначення позаурочної діяльності, виділені специфічні принципи позаурочної діяльності в сфері безпеки людини. На їх основі запропоновані інтерактивні методики підготовки вчителів до організації безпечної позаурочної діяльності підлітків та визначена їх ефективність на основі результатів формуючого експерименту keywords: позаурочна діяльність, безпека людини educational: Актуальність дослідження зумовлена зміною життєвих орієнтирів, гуманізацією освіти, визнанням людини головною цінністю, а її безпечне існування однією з нагальних і необхідних потреб людства. Загальнотеоретичною основою змісту освіти на сьогодні є парадигма особистісно зорієнтованого виховання. У контексті нашого дослідження вона полягає: у формуванні наукових уяв¬лень про безпеку особистості і суспільства; особливостях безпечної взаємодії людини з природним техногенним та соціальним середовищем; постановці цілей і завдань у сфері освіти; вихованні в духовному, соціальному, особистісному аспектах; врахуванні можливостей та потреб дитини у безпеці interacttype: expositive learntype: narrativetext context: Рекомендовано науковцям, викладачам, учителям, методистам, студентам та всім, хто зацікавлений в освітніх проблемах creators_name: Васильєва, Р. Ю. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: Наукові записки Серія " Психологія і педагогіка" number: 9 publisher: Вид-во НаУ Острозька академія pagerange: 65-72 refereed: TRUE issn: 966-7631-15-X referencetext: 1.Дуднікова 1.1. Екологія і безпека життєдіяльності: Термінологічний словник-довідник - К.: Вища школа, 2005. - 247 с 2.Кудикіна Н. В. Теоретичні засади педагогічного керівництва ігровою діяльністю молодших школярів у позаурочному навчально-виховному процесі: Автореферат дис. доктора пед. наук / Київський міський педуніверситет ім. Б.Д. Грінченка - Київ, 2004. - 24 с 3.Кутьев В. О. Внеурочная деятельность школьников. Пособие для учителей - М.: Просвещение, 1983. - 223 с. 4.Поливанова К. Н. К проблеме ведущей деятельности в подросничестве // Психологическая наука и образование - 1998. -№3.- С.15-17. 5.Пустовіт Г. Позашкільна освіта: сутність, мета, перспективи / / Рідна школа. - 2003. - лютий - С 14-18. 6.Сущенко Т. И. Основи внешкольной педагогики. - Минск: Беларуская навука, 2000. -221 с. citation: Васильєва, Р. Ю. (2007) Система підготовки вчителів "Основ безпеки життєдіяльності" та "Основ здоров'я" до організації безпечної позаурочної діяльності підлітків. Наукові записки Серія " Психологія і педагогіка" (9). с. 65-72. ISSN 966-7631-15-X document_url: http://eprints.zu.edu.ua/14561/1/%D0%A1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F.pdf