relation: http://eprints.zu.edu.ua/14590/ title: Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект creator: Гаращук, К. В. subject: PE Англійська мова description: У статті розглянутий процес реформування системи шкільної освіти у Великобританії. Одним із шляхів досягнення цієї мети є спеціалізація середніх шкіл. У процесі реформ було створено десять типів спеціалізацій: мистецтво, бізнес і підприємництво, техніка, гуманітарні науки, мови, математика і музика, природничі науки, спорт та технології. Спеціалізовані музичні школи займають особливе місце в системі середньої освіти і мають ряд характерних особливостей: всі учні вивчають музику і її стилі як профільний предмет, за допомогою з усіх предметів, активізується використання нових технологій для покращення успішності, учні беруть активну участь у музичних заходах школи, встановлено партнерство з місцевими, регіональними, національними та міжнародними професійними установами та організаціями. publisher: Суми: Вид-во СумДПУ date: 2010 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/14590/1/%D0%93%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%89%D1%83%D0%BA_%D0%9A.pdf identifier: Гаращук, К. В. (2010) Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект. Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції // Тези доповідей ІІ міжнародної наукової конференції.. с. 61-63. language: ukraine