%0 Journal Article %A Гаращук, К. В. %D 2010 %F zu2:14590 %I Суми: Вид-во СумДПУ %J Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції // Тези доповідей ІІ міжнародної наукової конференції. %K система шкільної освіти, спеціалізовані музичні школи %P 61-63 %T Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект %U http://eprints.zu.edu.ua/14590/ %X У статті розглянутий процес реформування системи шкільної освіти у Великобританії. Одним із шляхів досягнення цієї мети є спеціалізація середніх шкіл. У процесі реформ було створено десять типів спеціалізацій: мистецтво, бізнес і підприємництво, техніка, гуманітарні науки, мови, математика і музика, природничі науки, спорт та технології. Спеціалізовані музичні школи займають особливе місце в системі середньої освіти і мають ряд характерних особливостей: всі учні вивчають музику і її стилі як профільний предмет, за допомогою з усіх предметів, активізується використання нових технологій для покращення успішності, учні беруть активну участь у музичних заходах школи, встановлено партнерство з місцевими, регіональними, національними та міжнародними професійними установами та організаціями.