eprintid: 14590 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2540 dir: disk0/00/01/45/90 datestamp: 2014-12-17 08:20:10 lastmod: 2014-12-17 08:20:10 status_changed: 2014-12-17 08:20:10 type: article metadata_visibility: show title: Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект language: ukraine abstract: У статті розглянутий процес реформування системи шкільної освіти у Великобританії. Одним із шляхів досягнення цієї мети є спеціалізація середніх шкіл. У процесі реформ було створено десять типів спеціалізацій: мистецтво, бізнес і підприємництво, техніка, гуманітарні науки, мови, математика і музика, природничі науки, спорт та технології. Спеціалізовані музичні школи займають особливе місце в системі середньої освіти і мають ряд характерних особливостей: всі учні вивчають музику і її стилі як профільний предмет, за допомогою з усіх предметів, активізується використання нових технологій для покращення успішності, учні беруть активну участь у музичних заходах школи, встановлено партнерство з місцевими, регіональними, національними та міжнародними професійними установами та організаціями. keywords: система шкільної освіти, спеціалізовані музичні школи creators_name: Гаращук, К. В. ispublished: pub subjects: PE divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2010 publication: Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції // Тези доповідей ІІ міжнародної наукової конференції. publisher: Суми: Вид-во СумДПУ pagerange: 61-63 refereed: TRUE citation: Гаращук, К. В. (2010) Спеціалізовані музичні школи Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття як інноваційний проект. Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції // Тези доповідей ІІ міжнародної наукової конференції.. с. 61-63. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/14590/1/%D0%93%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%89%D1%83%D0%BA_%D0%9A.pdf