eprintid: 14608 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/01/46/08 datestamp: 2014-12-17 11:21:41 lastmod: 2014-12-17 11:21:41 status_changed: 2014-12-17 11:21:41 type: article metadata_visibility: show contact_email: ohorona.pr@gmail.com title: Міждисциплінарний аспект формування безпечної поведінки підлітків language: ukraine abstract: Основна мета освіти в галузі безпеки у школі визначається як формування в учнів безпечного типу поведінки у системі "людина-життєве середовище" і відповідального ставленні до власного життя і здоров'я. Вона передбачає також розвиток умінь приймати відповідальні рішення в надзвичайних ситуаціях і засвоєння відповідних правил поведінки у навколишньому середовищі та суспільстві keywords: безпека, безпечна поведінка, interacttype: expositive learntype: narrativetext context: студентів, аспірантів, викладачів ВУЗів creators_name: Васильєва, Р. Ю. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2006 date_type: published publication: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Європейська наука XXI століття: стратегія і перспективи розвитку - 2006" publisher: Дніпропетровськ: Наука і освіта pagerange: 109-111 refereed: TRUE issn: 966-7191-99-0 referencetext: 1.Концепція освіти з напряму "Безпека життя і діяльності людини" // Інформаційний вісник "Вища школа". - К., 2001. - № 6. - С. 6-17. 2.Сидорчук Л.А. Методика навчання основ безпеки життєдіяльності // Безпека життєдіяльності. - 2004. - № 9 - С. 35-39 3.Trant-A. An Introduction to Environmental Education in the European Community // Journal of Outdoor Education. -1986. - Г Vol. 58. - N 4. - P. 22 citation: Васильєва, Р. Ю. (2006) Міждисциплінарний аспект формування безпечної поведінки підлітків. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Європейська наука XXI століття: стратегія і перспективи розвитку - 2006". с. 109-111. ISSN 966-7191-99-0 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/14608/1/%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%86%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82_%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf