eprintid: 1466 rev_number: 36 eprint_status: archive userid: 39 dir: disk0/00/00/14/66 datestamp: 2008-10-28 12:04:37 lastmod: 2015-08-14 15:50:27 status_changed: 2008-10-28 12:04:36 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття language: ukraine abstract: У статті подана характеристика чотирьох провідних стратегій реформування шкільництва Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття, проаналізовано суперечності та проблеми реформаційних перетворень. Подано рекомендації щодо використання позитивного досвіду британських освітніх реформ у вітчизняних умовах, визначені напрями подальших досліджень прогресивного досвіду освітніх змін. creators_name: Гаращук, К. В. ispublished: pub subjects: LB1603 subjects: LF divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 33 pagerange: 64-68 refereed: TRUE citation: Гаращук, К. В. (2007) Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 64-68. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1466/1/15.pdf