eprintid: 1476 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 55 dir: disk0/00/00/14/76 datestamp: 2008-10-28 12:10:19 lastmod: 2015-08-14 15:52:47 status_changed: 2008-10-28 12:10:19 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Аналітичний підхід до морального виховання у педагогіці США language: ukraine abstract: У статті розглянуто зміст, форми та методи аналітичного підходу до морального виховання у педагогіці США. Проаналізовано особливості та принципи функціонування спільнот допитливих як однієї із форм морального виховання особистості. Визначено стадії філософської дискусії у спільнотах допитливих. З’ясовано вимоги до проведення моральних дискусій з метою розвитку критичного мислення учнів. creators_name: Довгань, Л. І. creators_id: larakon@yandex.ru ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 32 pagerange: 70-74 refereed: TRUE citation: Довгань, Л. І. (2007) Аналітичний підхід до морального виховання у педагогіці США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 70-74. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1476/1/76.pdf