relation: http://eprints.zu.edu.ua/14813/ title: Реклама міст у сучасному комунікативному просторі creator: Білюк, І. Л. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті розглянуті вербальні та іконічні засоби передачі інформації, що вживаються з метою реклами міст; досліджений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами. publisher: Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія» date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/14813/1/1._%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D0%86.%D0%9B._%D0%A0%D0%95%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%9C%D0%90_%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2_%D0%A3_%D0%A1%D0%A3%D0%A7%D0%90%D0%A1%D0%9D%D0%9E%D0%9C%D0%A3_%D0%9A%D0%9E%D0%9C%D0%A3%D0%9D%D0%86%D0%9A%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%9E%D0%9C%D0%A3_%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%9E%D0%A0%D0%86.pdf identifier: Білюк, І. Л. (2014) Реклама міст у сучасному комунікативному просторі. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: збірник наукових праць (48). с. 153-159. language: ukraine