eprintid: 14813 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2540 dir: disk0/00/01/48/13 datestamp: 2014-12-22 18:51:41 lastmod: 2016-05-24 12:32:48 status_changed: 2014-12-22 18:51:41 type: article metadata_visibility: show title: Реклама міст у сучасному комунікативному просторі language: ukraine abstract: У статті розглянуті вербальні та іконічні засоби передачі інформації, що вживаються з метою реклами міст; досліджений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами. keywords: рекламний текст, креолізований текст, вербальний елемент, візуальний елемент, графічне зображення creators_name: Білюк, І. Л. creators_id: inna_bilyuk@mail.ru ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: збірник наукових праць number: 48 publisher: Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія» pagerange: 153-159 refereed: TRUE citation: Білюк, І. Л. (2014) Реклама міст у сучасному комунікативному просторі. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна»: збірник наукових праць (48). с. 153-159. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/14813/1/1._%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D0%86.%D0%9B._%D0%A0%D0%95%D0%9A%D0%9B%D0%90%D0%9C%D0%90_%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2_%D0%A3_%D0%A1%D0%A3%D0%A7%D0%90%D0%A1%D0%9D%D0%9E%D0%9C%D0%A3_%D0%9A%D0%9E%D0%9C%D0%A3%D0%9D%D0%86%D0%9A%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%9E%D0%9C%D0%A3_%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%9E%D0%A0%D0%86.pdf