%0 Report %9 Документ, представлений на обговорення %@ 978-966-485-115-9 %A Васильєва, Р. Ю. %C Житомир, Україна %D 2012 %F zu2:14894 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %K Особистісно-орієнтований підхід %T Застосування особистісно орієнтованого підходу в процесі підготовки майбутніх учителів "Основ безпеки життєдіяльності" %U http://eprints.zu.edu.ua/14894/ %X Особистісно-орієнтований підхід є одним з найбільш ефективних засобів розвитку і формування навичок студентів до формування особистості безпечного типу, що розширює світогляд студентів, поглиблює знання про небезпеки, моделі поведінки при їх прояві, методи навчання школярів зазначеним моделям, сприяє вихованню моральних якостей особистості. З метою практичної реалізації принципів особистісно-орієнтованого підходу в навчанні представлені нище активні методи навчання можна використовувати на всіх етапах підготовки вчителя „Основ безпеки жит¬тєдіяльності". Розглянуті методи навчання є прогресивними і доводять педагогічну можливість їх системного використання в процесі підготовки майбутнього вчителя.