eprintid: 14894 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/01/48/94 datestamp: 2015-01-15 12:14:44 lastmod: 2015-01-15 12:14:44 status_changed: 2015-01-15 12:14:44 type: monograph metadata_visibility: show contact_email: ohorona.pr@gmail.com title: Застосування особистісно орієнтованого підходу в процесі підготовки майбутніх учителів "Основ безпеки життєдіяльності" language: ukraine abstract: Особистісно-орієнтований підхід є одним з найбільш ефективних засобів розвитку і формування навичок студентів до формування особистості безпечного типу, що розширює світогляд студентів, поглиблює знання про небезпеки, моделі поведінки при їх прояві, методи навчання школярів зазначеним моделям, сприяє вихованню моральних якостей особистості. З метою практичної реалізації принципів особистісно-орієнтованого підходу в навчанні представлені нище активні методи навчання можна використовувати на всіх етапах підготовки вчителя „Основ безпеки жит¬тєдіяльності". Розглянуті методи навчання є прогресивними і доводять педагогічну можливість їх системного використання в процесі підготовки майбутнього вчителя. keywords: Особистісно-орієнтований підхід interacttype: expositive learntype: narrativetext context: Монографію адресовано широкому загалу освітян, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам вищих навчальних закладів. creators_name: Васильєва, Р. Ю. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_phy full_text_status: public monograph_type: discussion_paper date: 2012 date_type: published publisher: Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка place_of_pub: Житомир, Україна pages: 13 id_number: 978-966-485-115-9 institution: Житомирський державний університет імені Івана Франка department: Фізико-математичний факультет: Кафедра охорони праці referencetext: 1. Застосування особистісно-оріентованого підходу в процесі викладання іноземних мов / Карпенко О.В., Осітров В.В. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2008. — ТЛ4. - С.102. 2. Десятниченко Н.М. Роздуми про особистісно-орієнтоване навчання / Н.М Десятки ченко//Відкритий урок. -2001. -№ 13-14. -С. 3-5. 3. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи / О. Я. Савченко. - К.: Генеза, 1999. — 368 с. 4. Пєхота О. М. Особистісно-орієнтовані технології в підготовці вчителя / Пєхота О. М. // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - К., 200І.-Ч.1. -С. 81-89. 5. Безпалько О. В. Пошуки оптимальних технологій підготовки студентів до проектування виховної діяльності / О. В. Безпалько // Моделювання виховної діяльності в системі професійної підготовки студентів: Теорія, практика, програми / [уклад. Косарсва Н. І., ред. Капська А.Й.]. - К. : ІЗМН, 1998. - С. 13-18. 6. Дрогон О. А. Проектна технологія у навчально-виховному процесі еколого-натуралістачного центру / О. А. Дрогон // Безпека життєдіяльності. - 2007. - №11. - С. 42-44. 7. Вейландє Л. В.-В. Педагогічний тренінг як технологія індивідуалізації підготовки фахівця у вищій школі [Електронний ресурс] / Л. В.-В. Вєйландс // Матеріали VIII міжнародної науково-ирактичної конференції „Гуманізм та освіта", Одеський національний університет ім. 8. І.І.Мечннкова. - Режим доступу: http://соnf.vstu.vinnica/ua/humed/2006/txt/06vlvuvh.pdf citation: Васильєва, Р. Ю. (2012) Застосування особистісно орієнтованого підходу в процесі підготовки майбутніх учителів "Основ безпеки життєдіяльності". Документ, представлений на обговорення. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир, Україна. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/14894/1/%D0%97%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%94%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%83.pdf