%0 Journal Article %A Барановська, Л. В. %D 2014 %F zu2:14928 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук %K особистість, особистісно орієнтований підхід, професійна підготовка, майбутній офіцер військового управління тактичного рівня %T До професійної підготовки майбутніх офіцерів військового управління тактичного рівня %U http://eprints.zu.edu.ua/14928/ %X У дисертації представлено результати теоретичного обґрунтування та експериментальної перевірки моделі впровадження особистісно орієнтованого підходу у професійну підготовку майбутніх офіцерів військового управління тактичного рівня. Обґрунтовано науково-теоретичні засади особистісно орієнтованого підходу до військово-професійної підготовки майбутніх офіцерів, здійснено категоріальний аналіз проблеми дослідження. Визначено професійно-педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого підходу до підготовки майбутніх фахівців у сфері управління на засадах особистісної орієнтації. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність моделі впровадження особистісно орієнтованого підходу до професійної підготовки майбутніх офіцерів управління тактичного рівня. Доведено, що її реалізація сприяє підвищенню рівня сформованості самооцінного компонента готовності майбутніх офіцерів управління тактичної ланки до професійної діяльності на засадах особистісної орієнтації