eprintid: 14930 rev_number: 26 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/49/30 datestamp: 2015-01-14 13:09:12 lastmod: 2016-03-07 01:02:47 status_changed: 2015-01-14 13:09:12 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_16299 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Ващук, О. В. (2014) Формування готовності вчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників на засадах інтегративного підходу. [Experiment] item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:17 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Формування готовності вчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників на засадах інтегративного підходу language: ukraine abstract: Дисертація присвячена проблемі підготовки dчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми в психолого-педагогічній літературі та практиці діяльності навчальних закладів, уточнено сутність базових понять дослідження; визначено зміст та розроблено структуру готовності вчителя до роботи з академічно обдарованими дітьми і критерії оцінки рівня їх готовності, модель підготовки учителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості. Ефективність авторської моделі перевірено експериментально. Доведено, що ефективність підготовки педагогів до розвитку академічної обдарованості старшокласників забезпечується інтеграцією формальної (мережа післядипломної освіти), неформальної (методичні структури різних рівнів, творчі групи) та інформальної (самоосвіта) форм освіти keywords: обдарованість, академічна обдарованість, готовність, підготовка, формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості, інтегративний підхід, інтеграція, формальна освіта, неформальна освіта, інформальна освіта creators_name: Ващук, О. В. creators_id: Lena.Vashuk75@mail.ru ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка refereed: TRUE citation: Ващук, О. В. (2014) Формування готовності вчителів природничих дисциплін до розвитку академічної обдарованості старшокласників на засадах інтегративного підходу. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/14930/1/aref_%D0%92%D0%B0%D1%89%D1%83%D0%BA.pdf