eprintid: 14939 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/49/39 datestamp: 2015-01-15 08:11:51 lastmod: 2015-01-15 08:19:26 status_changed: 2015-01-15 08:11:51 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічне керівництво самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої освіти language: ukraine abstract: У роботі здійснено історико-педагогічний аналіз досліджуваної проблеми; розкрито сутність базових понять; проаналізовано сучасний стан педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів у вищих педагогічних навчальних закладах в умовах ступеневої освіти. Розкрито особливості педагогічного керівництва у визначеному напрямі. Теоретично обґрунтовано модель педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої освіти. Визначено критерії, показники і рівні організації та здійснення самостійної роботи майбутніми фахівцями. Експериментально перевірено ефективність авторської моделі шляхом упровадження у навчальний процес вищих педагогічних навчальних закладів навчально-методичного забезпечення педагогічного керівництва самостійною роботою студентів. Доведено, що її реалізація сприяє підвищенню рівня організації та здійснення самостійної роботи майбутніми вчителями початкових класів keywords: самостійна робота, самостійна робота майбутніх учителів, педагогічне керівництво самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів, ступенева освіта creators_name: Дудчак, Г. І. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка refereed: TRUE citation: Дудчак, Г. І. (2014) Педагогічне керівництво самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів в умовах ступеневої освіти. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/14939/1/aref_%D0%94%D1%83%D0%B4%D1%87%D0%B0%D0%BA.doc