%0 Journal Article %A Кліх, Л. В. %D 2014 %F zu2:14942 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук %K магістратура, дослідницький університет, спеціальності аграрного профілю, концептуальна модель, виробнича й дослідницька спеціалізація, якість освіти %T Теоретичні і методичні засади підготовки магістрів аграрного профілю у дослідницькому університеті %U http://eprints.zu.edu.ua/14942/ %X Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретичних і методичних засад підготовки майбутніх магістрів аграрного профілю. Проаналізовано та запропоновано авторські тлумачення базових понять «підготовка», «готовність», «дослідницький університет», «магістратура». Здійснено аналіз проблем розвитку магістратури й дослідницьких університетів у системі вищої освіти в історико-педагогічній ретроспективі. Визначено основні чинники підвищення якості підготовки майбутніх магістрів. Обґрунтовано науково-методичні основи розроблення магістерських програм підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю, змістове наповнення яких визначалося виробничою, дослідницькою, педагогічною, експертно-контрольною, управлінською сферами майбутнього працевлаштування випускника. З’ясовано роль магістерської роботи в процесі формування в студентів магістратури готовності до професійної діяльності. Теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально підтверджено ефективність концептуальної моделі формування готовності майбутніх магістрів аграрного профілю до професійної діяльності в умовах дослідницького університету