eprintid: 14942 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/49/42 datestamp: 2015-01-15 08:19:13 lastmod: 2015-01-15 08:25:09 status_changed: 2015-01-15 08:19:13 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичні і методичні засади підготовки магістрів аграрного профілю у дослідницькому університеті language: ukraine abstract: Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретичних і методичних засад підготовки майбутніх магістрів аграрного профілю. Проаналізовано та запропоновано авторські тлумачення базових понять «підготовка», «готовність», «дослідницький університет», «магістратура». Здійснено аналіз проблем розвитку магістратури й дослідницьких університетів у системі вищої освіти в історико-педагогічній ретроспективі. Визначено основні чинники підвищення якості підготовки майбутніх магістрів. Обґрунтовано науково-методичні основи розроблення магістерських програм підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю, змістове наповнення яких визначалося виробничою, дослідницькою, педагогічною, експертно-контрольною, управлінською сферами майбутнього працевлаштування випускника. З’ясовано роль магістерської роботи в процесі формування в студентів магістратури готовності до професійної діяльності. Теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально підтверджено ефективність концептуальної моделі формування готовності майбутніх магістрів аграрного профілю до професійної діяльності в умовах дослідницького університету keywords: магістратура, дослідницький університет, спеціальності аграрного профілю, концептуальна модель, виробнича й дослідницька спеціалізація, якість освіти creators_name: Кліх, Л. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 publication: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка refereed: TRUE citation: Кліх, Л. В. (2014) Теоретичні і методичні засади підготовки магістрів аграрного профілю у дослідницькому університеті. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/14942/1/aref_%D0%9A%D0%BB%D1%96%D1%85.doc