%0 Journal Article %A Ферт, О. Г. %D 2014 %F zu2:14948 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук %K інклюзивна освітня політика, громадські організації, інклюзія, інклюзивне навчання, особливі освітні потреби, особливості психофізичного розвитку, універсальний дизайн у навчанні, диференційоване викладання, інтегровані послуги, інклюзивне освітнє середовище, інклюзивний ресурсний центр %T Педагогічні засади діяльності громадських організацій в сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді %U http://eprints.zu.edu.ua/14948/ %X У дисертації здійснено теоретичне обґрунтування діяльності громадських організацій у сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді, визначено актуальність та ступінь вивченості проблеми формування інклюзивної освітньої політики двох країн. Здійснено аналіз громадянського руху за інклюзію в Україні і Канаді, визначено функції і напрями діяльності громадських організацій, які працюють у сфері інклюзії. Визначено та охарактеризовано умови забезпечення ефективної педагогічної діяльності громадських організацій, які працюють у сфері інклюзії. Проаналізовано безпосередній вплив громадської діяльності на процес викладання в інклюзивному класі для забезпечення повноцінного навчання учнів з особливостями психофізичного розвитку. Охарактеризовано модель роботи інклюзивних ресурсних центрів. Розроблено методичні рекомендації, спрямовані на збільшення ефективності діяльності громадських організацій, що працюють у сфері інклюзії та покращення навчального клімату для осіб з особливостями психофізичного розвитку загалом