eprintid: 15013 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/01/50/13 datestamp: 2015-01-20 16:39:59 lastmod: 2016-03-07 01:02:48 status_changed: 2015-01-20 16:39:59 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: similar_title_14139 item_issues_type: similar_title item_issues_description: Similar title to Башманівський, О. Л. and Башманівська, І. М. (2014) Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Методичний пошук, 12 (1). pp. 131-137. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:17 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. language: ukraine abstract: В статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу та визначено головну відмінність у системі оцінювання саме при компетентісному підході. Здійснено порівняння понять компетентностей та компетенції у педагогічному процесі. Подається інструментарій оцінювання знань учнів та зазначено основні інноваційні оцінні засоби в навчальному процесі. creators_name: Башманівська, І. М. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_lit full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури. refereed: TRUE citation: Башманівська, І. М. (2014) Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури.. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15013/1/%D0%B1%D0%B0%D1%88%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0.pdf