eprintid: 15013
rev_number: 21
eprint_status: archive
userid: 1308
dir: disk0/00/01/50/13
datestamp: 2015-01-20 16:39:59
lastmod: 2016-03-07 01:02:48
status_changed: 2015-01-20 16:39:59
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: similar_title_14139
item_issues_type: similar_title
item_issues_description: Similar title to
Башманівський, О. Л. and Башманівська, І. М.
(2014)
Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови.
Методичний пошук, 12 (1).
pp. 131-137.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:17
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови.
language: ukraine
abstract: В статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу та визначено головну відмінність у системі оцінювання саме при компетентісному підході. Здійснено порівняння понять компетентностей та компетенції у педагогічному процесі. Подається інструментарій оцінювання знань учнів та зазначено основні інноваційні оцінні засоби в навчальному процесі.
creators_name: Башманівська, І. М.
ispublished: pub
subjects: LB
divisions: sch_lit
full_text_status: public
date: 2014
date_type: published
publication: Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури.
refereed: TRUE
citation: Башманівська, І. М. (2014) Компетентнісний підхід до критеріїв оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Методичний пошук: Викладацько-студентські наукові роботи з питань методики викладання мови і літератури..
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15013/1/%D0%B1%D0%B0%D1%88%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0.pdf