%0 Report %9 Інший %A Чемерис, О. А. %C Професійна педагогічна освіта: особистісно-орієнтований підхід %D 2012 %F zu2:15053 %T Елементи особистісно-орієнтованого навчання на заняттях з проективної геометрії %U http://eprints.zu.edu.ua/15053/ %X Завдання формування особистості передбачають як головний критерій успішності навчання не лише знання, уміння, навички, функціональну підготовленість до виконання певних видів діяльності, але й виховання особистісних якостей: професійної спрямованості, суспільної активності, творчих умінь і здібностей, емоційної сфери. У зв’язку з цим значно підвищується роль навчання в особистісному розвитку і становленні людини, в наданні їй допомоги у розв’язанні життєвих проблем, самовизначенні й самореалізації. Таким чином, змінюється підхід до навчання в суспільстві, його соціальний зміст, характер, цілі і завдання, технології, стосунки учасників навчального процесу.