eprintid: 15070 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 3736 dir: disk0/00/01/50/70 datestamp: 2015-01-22 13:18:45 lastmod: 2015-01-22 13:18:45 status_changed: 2015-01-22 13:18:45 type: conference_item metadata_visibility: show title: Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті language: ukraine abstract: Фахова підготовка вчителя передбачає впровадження компетентісного підходу до організації навчального процесу. Компетентісний підхід містить культурні та естетичні компоненти, передбачає ініціативу, творчість і результат – оволодіння предметними компетенціями (це знання, вміння, ставлення, навички). В результаті фахівець одержує «багаж» знань і стає компетентним в своїй галузі. creators_name: Сверчевська, І. А. creators_name: Дідківська, Т. В. ispublished: pub subjects: QA divisions: sch_mat full_text_status: public pres_type: paper date: 2012 pagerange: 114-116 event_title: Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики event_location: Вінниця event_dates: 26-27 квітня 2012 event_type: conference refereed: TRUE citation: Сверчевська, І. А., Дідківська, Т. В. (2012) Визначні історичні задачі як засіб набуття математичної компетентності в освіті. In: Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики, 26-27 квітня 2012, Вінниця. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15070/1/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84_%D0%92%D1%96%D0%BD.pdf