eprintid: 1527 rev_number: 33 eprint_status: archive userid: 15 dir: disk0/00/00/15/27 datestamp: 2008-11-25 12:01:33 lastmod: 2015-08-14 15:58:32 status_changed: 2008-11-25 12:01:33 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: З досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класах language: ukraine abstract: У статті розкрито значення початкової дизайн-освіти, виділено нереалізовані можливості уроків математики щодо формування навичок графічного проектування, розвитку просторового сприймання та уяви. Подано результати аналізу українських і німецьких підручників із математики та практичного застосування системи завдань для формування дизайнерських умінь і навичок на уроках математики в початкових класах. creators_name: Савинець, Н. П. creators_name: Іванчук, Г. І. ispublished: pub subjects: QA full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 31 pagerange: 86-88 refereed: TRUE citation: Савинець, Н. П., Іванчук, Г. І. (2007) З досвіду використання ідей зарубіжних методик дизайн-освіти на уроках математики в початкових класах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 86-88. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1527/1/07snpmpk.pdf