eprintid: 15310 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/01/53/10 datestamp: 2015-02-03 14:08:48 lastmod: 2015-02-03 14:08:48 status_changed: 2015-02-03 14:08:48 type: article metadata_visibility: show contact_email: ohorona.pr@gmail.com title: Питання оцінювання навчальних досягнень підлітків language: ukraine abstract: Управління навчально-творчою діяльністю учнів організовується за допомогою програм, які у формі технологічних карт є одночасно банком інформації і методичним керівництвом дій. Одним із основних завдань цих програм є вирішення питань оптимізації моделі дванадцятибальної системи оцінювання навчальної діяльності підлітків keywords: оцінка, діагностування, контроль, навчальна діяльність educational: Важливими принципами діагностування та контролю за навчальною діяльністю учнів є об'єктивність, систематичність і наочність. Об'єктивність полягає в науково обгрунтованому змісті діагностичних тестів, діагностичних процедур, адекватно встановлених критеріях оцінювання знань та умінь. Практично об'єктивність діагностування означає, що виставлені оцінки співпадають, незалежно від методів і засобів контролювання педагогів, що здійснюють діагностування. Принцип систематичності полягає в необхідності проведення діагностичного контролювання на всіх рівнях дидактичного процесу - від початкового сприйняття знань і до їх практичного застосування. Системність полягає в тому, що адекватно діагностуються всі учні з першого до останнього дня перебування в навчальному закладі. interacttype: expositive learntype: narrativetext context: Для вчителів, студентів, аспірантів, різних категорій педагогічних працівників creators_name: Буханевич, Н. В. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2005 date_type: published publication: Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій: Зб. наук. праць number: 2 publisher: Вид-во Житомирського державного університету імені Івана Франка pagerange: 190-192 refereed: TRUE referencetext: 1. Буринська Н.С. До проблеми оцінного контролю // Педагогіка і психологія. - №2. - 2000. - 85с. 2. Нагаєв В.М. Оцінювання навчальної діяльності учнів за модульно-рейтингової технології навчання // Педагогіка і психологія. - №3. - 2000. - 84с. 3. Проскура О. Порівняльне міжнародне дослідження шкільної успішності учнів // Шлях освіти. - №1. -2004.-С.22. 4. Гончаренко С. Про критерії оцінювання педагогічних досліджень //Шлях освіти. — №1. - 2004. -С.2. 5. Гладковский В.И.. Маркевич К.М. Эволюция системы оценки знаний. - Деп. в НИШИВ. - № 122-91. -1991. citation: Буханевич, Н. В. (2005) Питання оцінювання навчальних досягнень підлітків. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій: Зб. наук. праць (2). с. 190-192. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15310/1/%D0%9F%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85.pdf