%0 Journal Article %A Буханевич, Н. В. %D 2014 %F zu2:15329 %I м. Одеса: ГО "Південна фундація педагогіки" %J Педагогічні та психологічні науки:історія розвитку, сучасний стан та перспективи досліджень: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції %K оцінювання, навчальна діяльність %P 42-46 %T Оцінювання навчальних досягнень учнів молодшої школи %U http://eprints.zu.edu.ua/15329/ %X Мета нашого дослідження - пов'язана з актуалізацією особливостей гуманістичного виховання, реалізованих видатним педагогом відповідно до проблеми, зазначеної в назві статті У системі Сухомлинського дитина наділялася значною автономію. Він писав про те, що знання не перетворяться у мертвий, нерухомий багаж, якщо зробити слово вчителя та учня одним з найголовніших інструментів творчості