eprintid: 15329 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/01/53/29 datestamp: 2015-02-04 13:43:17 lastmod: 2015-02-04 13:43:17 status_changed: 2015-02-04 13:43:17 type: article metadata_visibility: show contact_email: ohorona.pr@gm title: Оцінювання навчальних досягнень учнів молодшої школи language: ukraine abstract: Мета нашого дослідження - пов'язана з актуалізацією особливостей гуманістичного виховання, реалізованих видатним педагогом відповідно до проблеми, зазначеної в назві статті У системі Сухомлинського дитина наділялася значною автономію. Він писав про те, що знання не перетворяться у мертвий, нерухомий багаж, якщо зробити слово вчителя та учня одним з найголовніших інструментів творчості keywords: оцінювання, навчальна діяльність educational: контроль і оцінювання є важливим складовими навчального процесу у початковій школі. За допомогою контролю визначається рівень розвитку учня, виявляються прогалини у знаннях та вміннях, визначається ступінь готовності дитини до засвоєння нового матеріалу тощо interacttype: expositive learntype: narrativetext context: Для студентів, аспірантів, викладачів навчальних закладів, науковців та представників громадських організацій creators_name: Буханевич, Н. В. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Педагогічні та психологічні науки:історія розвитку, сучасний стан та перспективи досліджень: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції publisher: м. Одеса: ГО "Південна фундація педагогіки" pagerange: 42-46 refereed: TRUE referencetext: 1. М. В. Левківський Історія педагогіки: Підручник. — Київ. Центр навчальної літератури. - 2006, 360 с. 2. В. О. Сухомлинський //Вибрані твори в 5 т. - Т. 4-К., 1977, С. 456. 3. Зубкова В. М., Попова В. М. Опыт дифференциации учащихся по уровню работоспособности // Советская педагогика. — 1974. - № 12. -С. 31-33. 4. Зыбин Ю. К. Индивидуальная работа с учащимися. - М.: НМИНИИ ПГО, 1963-78 с. 5. Зязюн І. Технологізація освіти як історична неперервність // Неперервна професійна освіта: теорія і практика.-2001.-Вип. 1.-С. 73-85 citation: Буханевич, Н. В. (2014) Оцінювання навчальних досягнень учнів молодшої школи. Педагогічні та психологічні науки:історія розвитку, сучасний стан та перспективи досліджень: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. с. 42-46. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15329/1/%D0%9E%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87._%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%8F%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%8C_%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2_%D0%BC.%D1%88..pdf