eprintid: 1536 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 55 dir: disk0/00/00/15/36 datestamp: 2008-11-25 11:51:03 lastmod: 2015-08-14 15:59:51 status_changed: 2008-11-25 11:51:03 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Порівняльний аналіз дидактичних моделей модульного навчання language: ukraine abstract: У статті розглядається новітня технологія навчання – модульно-рейтингова. Пропонуються різні моделі запровадження такої системи: американська, німецька, литовська, російська та українська. Розглядаються їх основні характеристики. Описуються характеристики модульно-рейтингової системи навчання, визначені розробниками різних версій. creators_name: Іванцова, О. П. ispublished: pub subjects: LB2300 full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 32 pagerange: 94-98 refereed: TRUE citation: Іванцова, О. П. (2007) Порівняльний аналіз дидактичних моделей модульного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 94-98. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/1536/1/82.pdf