%0 Journal Article %A Недашківська, Т. Є. %A Денисевич, О. В. %D 2014 %F zu2:15381 %I КНУКіМ %J Український інформаційний простір %K медіа картина світу, рекламна картина світу, медіадискурс, слово-стимул, реакція, асоціативне поле. %N 2 %P 270-276 %T Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне %U http://eprints.zu.edu.ua/15381/ %X У статті представлено проблему визначення типів картин світу, які формуються вербальними та невербальними засобами. Проаналізовано погляди на виділення медіа- та рекламної картин світу. На матеріалі, отриманому за допомогою вільного асоціативного експерименту, продемонстровано структуру асоціативних полів стимулів з числа рекламних та медійних понять, змодельовано їхні значення, виділено спільне і відмінне з погляду медіа- та рекламної картин світу.