eprintid: 15381 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1493 dir: disk0/00/01/53/81 datestamp: 2015-02-05 10:38:56 lastmod: 2015-02-05 10:38:56 status_changed: 2015-02-05 10:38:56 type: article metadata_visibility: show title: Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне language: ukraine abstract: У статті представлено проблему визначення типів картин світу, які формуються вербальними та невербальними засобами. Проаналізовано погляди на виділення медіа- та рекламної картин світу. На матеріалі, отриманому за допомогою вільного асоціативного експерименту, продемонстровано структуру асоціативних полів стимулів з числа рекламних та медійних понять, змодельовано їхні значення, виділено спільне і відмінне з погляду медіа- та рекламної картин світу. keywords: медіа картина світу, рекламна картина світу, медіадискурс, слово-стимул, реакція, асоціативне поле. creators_name: Недашківська, Т. Є. creators_name: Денисевич, О. В. ispublished: pub subjects: PG divisions: sch_ger full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Український інформаційний простір number: 2 publisher: КНУКіМ pagerange: 270-276 refereed: TRUE citation: Недашківська, Т. Є., Денисевич, О. В. (2014) Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне. Український інформаційний простір (2). с. 270-276. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15381/1/C%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F__%D0%9C%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83.pdf