eprintid: 15441 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 1397 dir: disk0/00/01/54/41 datestamp: 2015-02-06 13:04:20 lastmod: 2015-08-14 07:11:27 status_changed: 2015-02-06 13:04:20 type: article metadata_visibility: show title: Психолого-педагогічні особливості рівня домагань підлітків, що потребують корекції розумового розвитку language: ukraine abstract: Представлено теоретичний аналіз рівня домагань школярів, що потребують корекції розумового розвитку. Описано процедуру експериментального дослідження залежності рівня домагань від змісту діяльності. Виявлено закономірності формування адекватного рівня домагань у предметній діяльності. Представлен теоретический анализ уровня притязаний школьников, требующих коррекции умственного развития. Описано процедуру экспериментального исследования зависимости уровня притязаний от содержания деятельности. Описаны закономерности формирования адекватного уровня притязаний в предметной деятельности. In this article are presented theoretical analysis of aspirational level of students with mental retardation. The regularities in formation of adequate level of aspiration in objective activity are revealed. Experimental study about level`s of aspiration depending on the content of activity. keywords: рівень домагань, розумова відсталість, експериментальне дослідження уровень притязаний, умственная отсталость, экспериментальное исследование level of aspiration, mental retardation, experiment creators_name: Портницька, Н. Ф. creators_name: Лесик, С. М. creators_name: Татаріна, А. О. creators_id: N_Portnytska@ua.fm creators_id: lesik.sveta@yandex.ua creators_id: nika772@gmail.com ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2014-02-17 date_type: published publication: Молодий вчений number: 2 (5) publisher: Видавничий дім «Гельветика», 2014 pagerange: 120-124 refereed: FALSE issn: 2304-5809 official_url: http://www.molodyvcheny.in.ua citation: Портницька, Н. Ф., Лесик, С. М., Татаріна, А. О. (2014) Психолого-педагогічні особливості рівня домагань підлітків, що потребують корекції розумового розвитку. Молодий вчений (2 (5)). с. 120-124. ISSN 2304-5809 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15441/1/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9B%D0%B5%D1%81%D0%B8%D0%BA%20%D0%A2%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA%20%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%8C%20%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2%2C%20%D1%89%D0%BE%20%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D1%83%D1%8E%D1%82%D1%8C%20%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83.pdf