eprintid: 15445 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1397 dir: disk0/00/01/54/45 datestamp: 2015-02-06 13:06:06 lastmod: 2015-02-06 13:06:06 status_changed: 2015-02-06 13:06:06 type: article metadata_visibility: show title: Експериментальне дослідження особливостей наслідування в процесі продуктивної творчої діяльності дошкільників language: ukraine abstract: У статті представлені результати експериментального дослідження особливостей наслідування у процесі оволодіння дошкільниками творчою діяльністю. Особливості переходу від наслідування до власної творчості дошкільників розглядаються як закономірний процес розвитку творчих здібностей у континнумі "наслідування-творчість" В статье представлены результаты экспериментального исследования особенностей подражания в процессе овладения дошкольниками творческой деятельностью. Особенности перехода подражания в собственное творчество дошкольника рассматриваются как закономерный процесс развития творческих способностей в континнуме „подражние – творчество”. The results of an experimental research of features of imitation during mastering children by creative activity are submitted. The features of transforming of imitation to creativity are considered as natural process of development of creativity in continuum "imitation-creativity". keywords: експеримент, наслідування, творчість дошкільників эксперимент, подражание, творчество дошкольников experiment, imitation, preschoolers' creativity creators_name: Портницька, Н. Ф. creators_id: N_Portnytska@ua.fm ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2005 date_type: published publication: Педагогіка та психологія професійної освіти // Науково-методичний журнал number: 6 pagerange: 156-163 refereed: TRUE citation: Портницька, Н. Ф. (2005) Експериментальне дослідження особливостей наслідування в процесі продуктивної творчої діяльності дошкільників. Педагогіка та психологія професійної освіти // Науково-методичний журнал (6). с. 156-163. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/15445/1/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%95%D0%BA%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B5%20%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%D0%B9%20%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2.pdf